15 de nov. 2013

Una nova etapa!

Aquí us deixo la 1a de les moltes actualitzacions que espero fer d´ara en endavant.

El perquè de tot això, es que estic en època de canvis, canvis importants en la meva vida, en la manera de fer les coses i de passar el dia a dia.

Ja porto uns mesos canviant, i ara que ja n´he fet 22, crec que encara toca posar mes seny; Vinc d'uns quants anys de “living la vida loca”, on la veritat, he sigut molt feliç, he fet el que m´ha vingut de gust tot vivint grans experincies i gaudint en tot moment d´allò que feia. I just ara, m´he adonat que em faig gran... per alguns serà massa d´hora, i per altres massa tard... doncs a mi m´ha vingut ara tuuu!!! hehhe

Crec que ja em toca encaminar una mica la vida, i decidir que vull ser, i com vull arribar-hi. En tema estudis, alguna cosa tinc en ment... però això ja ho diré mes endavant; En tema feina, vaig trampejant, i segueixo buscant la que de veritat em realitzi i gaudeixi amb ella; I ara el tema pel qual escric aquest bloc, el tema esportiu.

El meu passat es remunta a ara farà 11 anys, mes o menys... Em vaig endinsar al mon de l´atletisme, per fer salt d´alçada, però vaig veure que allà no arribaria gaire amunt... heheh i la cosa es va decantar pel córrer. Després de passar uns quants anys a la pista i al cros em vaig endinsar al mon dels duatlons/triatlons, on també vaig viure uns anys molt bons, amb bons resultats i molt bones sensacions, i on també vaig aconseguir anar als campionats d´espanya de cros amb la selecció catalana. Va ser a l´any 2011 on vaig decidir provar amb això de la muntanya; Un gran equip, el Borges Trail, em va adoptar i em va vestir per permetrem descobrir allò que m'ha deixat enganxat.
He passat 2 anys al Borges Trail, passant-ho d´allò mes bé, i l' ultim amb el CEM Capafonts. Aquests dos últims anys a la categoria sub-23, he tingut el plaer de poder formar part del Centre de Tecnificació de Curses per Muntanya de Catalunya, la cantera d´una selecció campiona del mon!!

I ara estem aquí, pensant en el futur... un futur on m´agradaria descobrir fins on puc arribar, no sé com respondrà el cos... ni la ment... però tinc ganes de provar-ho!! Sé que això em donara una disciplina, hauré d´entrenar a diari i això també es transmetrà a la vida diària. Sé que necessito ordre, la vida desordenada està be... però tard o d´hora s´ha d´acabar...

Ja fa unes setmanes que vaig conèixer la regularitat, i m´han dit que es la millor eina per millorar. I ara toca intentar seguir unit a ella, i començar un camí, que de ben segur que tindrà alts i baixos, però que espero que tingui un molt bon final!

A partir d´ara torno a ser Borgetii, torno al club que em va donar la oportunitat de conèixer la muntanya, i torno amb mes ganes que mai, veig la gent molt motivada, amb ganes de fer coses junts, i molt de crac suelto per allà!! I això motiva, i molt :)

Ja tenim objectius ambiciosos per l´any que ve, barrejats amb altres coses que provarem... intentarem ser ràpids, ser explosius i resistents a la vegada, sempre sense passar la rosca, que encara soc jove i la vida es llarga!!

Per això us demano als amics, companys de curses, al mister Jordi i a la companya Marta, al Xavi Garcia, a la família i a la persona que més m´estimo Carlota, que em recolzin d´ara en endavant; Soc molt despistat, ho sé, i necessito algú al costat que em digui i m´obligui a fer quelcom quan no en tinc massa ganes... us necessito a tots. Vull provar d´arribar lluny, però jo sol no podré.

Diumenge competeixo a Argentona, em torno a vestir de Borges, i dilluns tindreu la crònica aquí penjada! Diumenge tocarà gaudir/ patint... hehe contradictori però cert. Costarà molt seguir les màquines que prendran sortida amb mi... però ho intentaré. Donaré el meu màxim, però se que no estic fi encara, però poc a poc anirem afinant la màquina, per intentar volar la pròxima temporada.

   

3 comentaris:

  1. en les teves mans o mes be cames estar el fer-ho posible. ja saps que en tot el que puguem
    t´ajudarem. Anims, paciencia i costancia.

    ResponElimina
  2. Benvingut de nou Eloi !!! Casa nostra sempre està oberta per a gent com tu. Farem grans coses junts!!

    ResponElimina