2 de des. 2013

Trail Cingles de Vilaplana

El passat diumenge es celebrava la 1a edició de la cursa dels Cingles de Vilaplana, on hi podies trobar 3 recorregut en cursa de 29,5- 17,5 i 7,3 km; i també una caminada.

Després de la BurriacXtrem, i les dos últimes setmanes d´entrenament arribava a Vilaplana amb un estat de forma ja acceptable, tot i que amb aquest no ens podem conformar...

Jo vaig decidir prendre sortida a la Trail, la de 17,5 km amb un desnivell positiu de 1050m. A les 9h del mateix diumenge, es donava el tret de sortida a aquesta.
Les meves intencions eren clares, imposar ritme i donar guerra. La intenció era marxar un petit grup amunt per poder fer una bona cursa, sense gaires problemes però acompanyat.
Finalment després d´una sortida ràpida, el Gerard Gil de l´UECAnoia, va apostar per un bon ritme des de l´inici, i ens varem quedar ell i jo en primeres posicions.

Ell apretava fort pujant, i jo li seguia roda ben d'aprop. Al quilòmetre 10 vaig aprofitar una pista plana per fer un bon canvi de ritme i treure-li un bon marge de temps que em va permetre acabar de coronar en primera posició.

Des del quilòmetre 8, mes o menys, em va acompanyar un bon amic que he conegut al CTCM, en Diego Cardozo, qui em va acabar d´acompanyar fins al final de cursa, i amb qui vaig poder gaudir amb la última baixada en solitari fins a Vilaplana.
Gràcies Diego, es va fer mes entretingut :)

Finalment arribo a Vilaplana en 1a posició de la Trail Cingles de Vilaplana amb un temps de 1:38:10, i un bon regust de boca al veure que l´entrenament comença a donar el seu fruit i que cada dia anem a més!
   
    

Després d'això, felicitar al Gerard Gil per la 2a posició i encantat d´haver compartit cursa amb ell.

I felicitar també a tots els companys del Borges Trail!! Quins carrerons van fotre cada un d´ells!! Borgettis, fem por!! :D Això promet!


Ara toca buscar objectius clars i planificar entrenaments, i tinc moltes ganes ja de fer-ho!!


Saluuut


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada