5 de maig 2014

Campionat de Catalunya. Cursa de muntanya Sant Amand

El passat diumenge 4 de Maig, es va disputar a Ripoll, la cursa de muntanya de Sant Amand, que aquest any era Campionat de Catalunya.

Fins allà em vaig desplaçar per prendre la sortida, juntament amb els millors de Catalunya.

Després d´un bon escalfament amb el company d'equip Josep Maria Pijuan, vaig col·locar-me a la línia de sortida per començar a córrer; allà ja tenia bones vibracions, estava tranquil, i sabia com havia de córrer.

Un cop es va donar la sortida vaig anar a pel que seria el meu lloc; em vaig col·locar amb el grup davanter, i a veure com es movien els millors.
Vaig agafar un bon ritme, situant-me entre els 20 primers. A partir d'aquí anar progressant mica en mica, fins que acompanyat per en Manu Rullan, varem coronar en 10ª posició.



Les sensacions eren magnífiques, havia pujat sense problemes, amb un ritme ràpid i sense passar la rosca. Ara només quedava gaudir de la baixada!!
La baixada va ser bona, i com sempre m´ho vaig passar d'allò més be, però llàstima de dues caigudes que em van fer perdre ritme i confiança, la última em va deixar una mica trastornat i em va atrapar en Ferran Sampere, el qual vaig estar perseguint fins al final, però no vaig tenir temps d'acabar d'atrapar...


Al final entrava a meta en 11ª posició absoluta i un temps de 2h 06min, en el meu primer campionat de Catalunya com a sènior. Molt content amb com havia anat la cursa i molt motivat per seguir entrenant i millorant, que encara hi ha molt de marge!!

Classificació:
1er: Josep Vinyas
2on: Josep Maria Pijuan
3er: Aleix Fàbregas

1ª: Laia Andreu
2ª: Paloma Lobera
3ª: Rosa Valls

Des d´aquí felicitar especialment al Piju! Subcampió de Catalunya ni més i menys!! Enhorabona crack! I també a l´Andreu Simon que es colava en 5ª posició. Impresionant.

Donar gràcies al suport de: Borges Trail, Ph-Quirogel, Bussetus, Eassun, Rendiment Race i al Xavi de Tropssport.

Ara toca seguir entrenant, que la temporada tot just comença!!

Salut i quilòmetres!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada