3 d’abr. 2016

Trail Costa Daurada

El passat dissabte es disputava a Prades la Ultra Trail Muntanyes de la Costa Daurada ( UTMCD ). Al voltant de la cursa considerada "reina" de 90km de distància també hi podíem trobar altres recorreguts, entre els quals el de 20km ( TMCD ) on jo prendria sortida, com ja havia fet els dos últims anys.

Em llevava amb un bon dia, a primera hora un pel fresc, però que ja es veia que acabaria sent assolellat i amb bones temperatures. A les 8 em plantava ja a la població de Prades, on ja es respirava un bon ambient atlètic. Tocava recollir dorsal i començar el protocol previ a la cursa, aquest cop amb encarat a poder veure la sortida dels valents que corrien la Ultra (90km) i la Long (72km) a aquesta última on hi hauria present enduent-se la victòria un grandíssim company d´equip, l´Aleix Toda!

A les 9.30 del dematí es donava el tret de sortida a la Trail, i tocava començar a jugar al que seria la gestió de cursa. El fet de córrer a casa era una gran avantatge, es el meu jardí i em conec cada pam d´ell, per tant sé que hem recorregut i tot el que ens queda per davant a cada moment.

La cursa arranca molt ràpida, just al primer quilòmetre hi ha una pujada d´uns 500m bastant dura, que s´ha de gestionar be, allà el Sergi i el David ja agafen una distància, i la resta de corredors ens quedem enrere, aquesta distància es manté fins dalt del primer pic, (Pla de la guàrdia) on ja de cara avall deixant anar les cames aconsegueixo passar el David i arribo a agafar el Sergi.

A partir d´allà agafem un bon ritme i ens anem donant relleus amb el Sergi, passant junts per l'ermita de l’Abellera, on trobo el suport i ànims de la Carlota i dels meus pares que em donen aquell plus per segui i per lluitar en el segon tram de cursa.
Es al km12 de cursa on tot i trobar-me molt be físicament el bessó dret es clava i em deix tirat... segueixo trotant com puc durant uns metres però la cosa no millora. Paro a beure aigua i em prenc un gel, i es llavors quan em passa el David, que molt amable em pregunta si estic be i m´ofereix un dels seus gels.

A partir d´aquí em toca pujar al Tossal de la Baltasana, i dirigir-me cap al poble corrent el mes ràpid possible sense que el bessó s´alteri... tot resant perquè el 4rt corredor no vingués gaire fort, així poder pujar al tercer calaix del podi.

1er Classificat: Sergio Montes
2on Classificat: David Adan
3er Classificat: Eloi Borràs





En resum, un bon dissabte de muntanya i bona companyia que em deix un bon regust de boca de cara a seguir millorant. La temporada es llarga.

Donar les gràcies als que m´ajuden a que tot sigui mes fàcil: BorgesTrail, PH-Quirogel, Eassun, Bussetus, RendimentRace, Artesania Megaplus, i tots els familiar i amics que estan al meu costat.


Salut i cames!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada