15 de jul. 2014

Cursa de muntanya Capafonts 2014

Diumenge passat dia 13 de Juliol es celebrava a Capafonts la 8a edició de la cursa de muntanya Capafonts, Memorial Sònia Pifarré.

A casa no podia fallar, per tant, a les 8 del mati ja estava ben preparat per agafar el dorsal i fer tots els preparatius previs a una cursa.

En principi la sortida era a les 9 del matí, però va ser atrassada mitja hora, ja que encara hi havia gent recollint dorsals.

Eren les 9:30 quan estava preparat a la línia de sortida, amb una mica de nervis i la pressió de córrer a casa, però a la vegada confiat, de que podia fer-ho be, portava moltes setmanes amb bons entrenaments i bons resultats a les curses anteriors.

La sortida va ser molt bona, ja que ningú va voler imposar un ritme dur, i al pas dels primers quilòmetres el grup es va anar estirant, tant que al km3 vaig començar a agafar distància aprofitant el primer tram de baixada.

Al km 5, on m´esperava la Carlota per indicar-me el camí, començava el tram de pujada. Ja amb un marge sobre el segon, vaig marcar-me un ritme bo, guardant una mica de cames que quedava molta cursa.

Va ser al quilòmetre 9, on acabava la pujada, quan vaig veure que havia pujat ràpid i encara estava molt be de forces, i vaig començar a gaudir d'un magnific tram de puja/baixa, amb unes vistes de la vall i el poble impressionants.

Vaig seguir marcant un ritme fort fins a l´últim avituallament, on em quedava un petit tram de pujada, i vaig començar a notar rampes a bessons i peus, però al cap de pocs minuts, m´anunciaven que el 2on el tenia lluny, i em vaig poder relaxar fins a meta.

Vaig arribar en 1ª posició, amb un temps de 1h 52min 55seg, aconseguint així una victòria esperada, ja que en edicions anteriors se m´havia resistit.


Molt content de guanyar a casa, de poder tornar a prendre part de la memòria de la Sònia com a primer atleta local i de veure com millora la cursa any rere any. Agrair al Club d'Esports de Muntanya Capafonts tot el que han fet per poder organitzar la cursa, que de ben segur anirà a millor.





Absoluts masculí:

Classificació
Nóm
Temps
1er
Eloi Borras
01:52:55
2on
Bernat Planas
02:01:38
3er
Xavier Sanchez
02:02:50


 


Absoluts femení:
Classificació
Nóm
Temps
1er
Sandra Gabarro
02:40:58
2on
Txell Creixell
02:45:19
3er
Núria Brichfeus
02:48:31







I ara a seguir entrenant i millorant, que queden moltes curses per davant i encara hi ha molt marge de millora!! :D


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada