16 de maig 2011

Cursa Vilaplana- La Mussara



Em disposo a tornar a escriure al blog... havere si aconsegueixo actualitzar més regularment...

El diumenge al mati ens aixecavem per anar a disputar la cursa de Vilaplana, el dia es plantejava be, cel ras despres d´un dissabte plujos...
En arrivar ens vam trobar amb els companys d´entreno, Jordi i Marta, i a buscar dorsals i fer els ultims preparatius. Vaig trobar el Biel i el Xavi, i els vaig acompanyar fins el cotxe, on em van donar la nova samarreta amb la que correré tota aquesta temporada, la del Borges Trail-AAEET Valls.

Ja preparats per sortir ens van donar el tret de sortida, una sortida controlada i on amb pocs metres es van anar forman els diferents grups, el Sergi Casas només sortir se´n
va anar sol, i vam quedar el Jordi, el Biel, el Xavi i jo, seguits d´aprop per alguns corredors.
Al entrar al sender , el Biel es va posar a davant i el Jordi i jo just darrere seu, vam tenir el plaer d´apendre com es puja d´una forma dosificada darrere el Biel que te una gran experiencia a la muntanya. Pujant em sentia
molt còmode i fort de cames, però més val prevenir que curar, i vaig decidir no deixar el grup.
Vam coronar amb 38 min, i allà va comensar una altra cursa. Només comensar a baixar el Jordi es va despenjar, i vam quedar el Biel i jo fent una molt bona baixada, ràpida i controlada, allí també vaig apendre del Biel, i em vaig veure be baixant, cosa que no sabia com ho portava per la poca experiencia... En arrivar a un tram pla que hi havia el Biel em va donar permis per marxar, i no m´ho vaig pensar dos vegades, ja que per darrere venien corredors ràpids, com el Jordi o el Xavi.Vaig seguir amb una baixada ràpida i controlada fins al poble aconseguint la 2a posició.

Molt content amb la carrera, els ànims del mister per seguir endevant, i el tracte del nou equip, ( Borges Trail ) Gràcies a tots!!

I ara a seguir entrenant i mirar endevant, que això acava de començar :D



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada