6 de juny 2011

Cursa d´alta muntanya de Berga 2011


Cursa d´alta muntanya Berga 2011


Dissabte 4 de Juny començava una aventura cap a Berga, on em trobaria amb la meva primera cursa de muntanya de veritat; a les 4 em recollia el Jordi i ens encaminàvem cap a Berga, on ens instal·laríem al càmping, i seguidament ens dirigiríem a cap al poble a buscar el dorsal i a escoltar la xarrada que feien sobre la cursa. Una xarrada complerta, amb vídeo de la cursa de l´any passat, on el Biel va xupar càmera!! jeje i explicacions sobre com seria el circuit i en quines condicions el trobaríem.



Ja de nit, vam fer cap al bungalou, on també van fer cap el Just, Gemma, Roc i l´anomenat Couto ! Un bon plat de pasta amb molt bona companyia. Gracies per tot el cap de setmana.


De bon mati ens llevàvem a les 7 per esmorzar, unes torrades amb melmelada de maduixa mmm i un got de llet. Panxa plena i cap al Passeig de la Industria on ens donarien la sortida.



Nomes arribar allà, ja es respirava un molt bon ambient. Una sensació de nervis, però mes aviat de ganes de corre, recorrien el meu cos. Em vaig posar a escalfar amb bones sensacions, samarreta de tirans i cap a la línia de sortida.

La carrera va sortir rapideta, però de seguida es va baixar a un ritme suau i fàcil de seguir. Vaig sortir a fer la meva cursa, tranquil i guardant forces, però sense adonar-men em trobava al davant. La cosa es va anar estirant, i ens quedàvem distanciats l´un de l´altre. Els 3 primers van marxar molt forts, i el 4rt i el 5è quedaven despenjats a la meva vista. Per darrere meu no veia ningú, i vaig decidir seguir pujant controlat però intentant no perdre pista als de davant.

Minuts després aconseguia contactar amb Andreu Simón, un atleta de la meva edat que ja ha aconseguit grans resultats, i junt amb ell vam pujar amb un bon ritme fins al cim. Allà vam aconseguir contactar amb Manuel Rullan, atleta mallorquí, i el vam passar al pla, on vaig intentar aprofitar el treball fet en pista per imposar un bon ritme. Vaig aconseguir el que volia i allà ja ens vam despenjar del Manuel i vam començar el tram de baixada. Em sentia molt be de cames, i tenia ganes de provar-me en baixada i no vaig dubtar en llançar-me avall. Sense arriscar però baixant molt ràpid em vaig adonar que ia no em seguien i això em va donar ànims per apretar les dents i fer una molt bona baixada, vaig disfrutar moltíssim, em sentia lliure i a la vegada cremava aquella adrenalina que tant m´agrada al veure que estas fregant aquell limit del descontrol. Un cop passat el santuari on ja veia Berga vaig afluixar una mica el ritme de baixada, ja que el tram amb escales era bastant perillós fer-lo amb velocitat. I corren corren ja em tornava a trobar al Passeig de la Industria, on creuava la línia de meta en 4a posició, i aconseguint el subcampionat de Catalunya sub-23 de curses de muntanya.


Donar gracies al Jordi per la planificació que m´ha fet, els ànims i per acompanyar-me fins allà el dia abans, donant-me totes les comoditats. Al Just, pel suport moral el dia abans, els quatre aspectes tècnics i per animar-me al punt mes alt de la cursa que és quan més ho necessites. A l´anomenat Couto per esperar-me al santuari marcant-me el temps al que tenia al de davant i per les fotos fetes mentre el mister donava inscripcions. A la Gemma motxilera a l´arribada i pel pastis de la nit, molt boo :D, i per finalitzar al petit Roc, que em va fer riure tota la nit i em va mantindre distret, quina fletxa jejej.


Gracies a tots junts pel suport logístic jeje que mantenia comunicat del desenllaç de la cursa en tot moment al Jordi, que s´havia dirigit a Mataró.


El Jordi feia cap a Mataró on corria la Marta, i des d´aquí tornar a felicitar a la Martona pel seu subcampionat de Catalunya de 3000m obstacles amb marca personal, es un plaer entrenar amb vosaltres!!

1 comentari: