15 de jul. 2011

Pedraforca 2011




Dissabte dia 9, després de treballar i amb la panxa ben plena, vaig anar fins a valls, per carregar les maletes al cotxe del Biel i anar cap a Saldes a dormir, on ens esperava la Genia.

Diumenge mati, cafè amb llet i a buscar dorsal; ens esperava una grandissima cursa al Pedraforca, l´ambient que hi havia per allà era impressionant, i si miraves les cares, moltes conegudes, podies preveure lo disputada que seria.

Jo vaig sortir a la meva, com diu el mister, a conèixer el circuit i passar-ho be, però com mes endavant millor jejeje. Ja havia entrenat pel circuit, i sabia el que m´esperava, per tant vaig sortir molt suau, potser massa, fins arribar al refugi del Gresolet. Allà vaig començar a apretar una mica, i em vaig trobar molt còmode, vaig pujar a un bon ritme fins al coll verdet. Va ser en començar la grimpada on van començar a molestar els bessons mes del que tocava, i al cap de poc zeeep, bessons enganxats al clatell... però a seguir endavant, sense tanta força però amunt.


Poc a poc es van anar relaxant, però va ser en començar la baixada que em van tornar a dir que estaven alla, i si no em portava be, toranien amunt... Vaig començar a baixar tranquil, ja que la tartera pelada es una mica perillosa i queden curses per fer, però en enganxar les pedres em vaig deixar anar i a disfrutar! :D Baixava rapidet i disfrutant de la tartera, allà era feliç, però no podia durar molt.. en agafar el sender i haver de frenar mes, bessons amunt. Pensava que em passaria algú baixant, però no va ser així. Al final 15è general 3er sub 23. Un bon resultat, però amb aquella sensació de no haver pogut donar-ho tot.

Felicitar a l´Andreu Simón per la victòria en sub 23, fent un carreron i demostrant el nivell que té.

Agraïr la companyia dels companys d´equip Biel i Genia, que van fer una bona carrera els dos, i al Jordi i la Martona que van pujar a donar-me suport anímic i tècnic ejje Bons companys d´entreno tinc!

Gracies al Jordi també pel regal: Nascuts per correr, bon llibre ! Cada cop que el tanques et poses bambes i a córrer!


I ara fins el 20 d´Agost sembla que no tornarem a competir... però algo trobarem !

Salut i cames!

1 comentari:

  1. Que pasa forestalillo!!!

    Bona cursa i millor atleta!!!

    Salut!

    PD : Vam compartir l'any pasat el mateix parc de bombers, però diferent torn.

    ResponElimina