23 d’ag. 2011

TRANSLLENA !!


El passat dissabte dia 20 d´Agost, em vaig dirigir cap a la Pobla de Cervoles, on es realitzava una cursa de muntanya, la Transllena, que tenia el seu recorregut per la serra de la Llena. Serra situada entre La Pobla i Vilanova de Prades.

Tot just feia una setmana que entrenava després d´un paro de casi un mes... El dia era i serà segurament el més calorós de l´estiu, ( Nivell 3 de risc d´incendi que casi fa suspendre la prova.) i els entrenaments que havia fet aquella setmana deixaven molt a desitjar del meu estat de forma.


L´ambient a la línia de sortida era magnific, i tota la tarda acompanyats de batucada. I les sensacions després d´haver escalfat no eren del tot dolentes. A l´esquerra el ja conegut Sergi Casas, i un altre corredor capdavanter com es saukillo.

Una sortida lenta dins del que m´esperava, però ràpidament els 4 primers corredors ens vam quedar sols. Casas va marxar en zero coma, i cadascú va agafar el seu ritme, jo en 4a posició no tenia intencions de seguir a ningú, pel meu be. Els primers quilometres molt còmode, però entre la calor i la falta de rodatge al quilometre 5 va aparèixer l´home del martell i em va acompanyar tota la cursa. De cames no em sentia del tot malament, cosa que em va alegrar, però el cap m´anava de banda a banda i em sentia molt deshidratat. Vaig coronar el 4a posició, però el 5è m´havia retallat bastant i en començar a baixar vaig decidir que era hora de marxar i inclús intentar veure el 3er, però amb el martell al cap era perillós. Per dalt a la serra el 5è m´anava fent goma, baixades marxava jo, pujades venia ell, i així fins l´ultima baixada, on li vaig arribar a treure uns 500m. Però va ser en els últims quilometres on una cruïlla mal senyalitzada em va fer perdrem i acabar sortint al poble però per on no tocava, per sort només vaig perdre una posició i així vaig aconseguir pujar al podi en 5a posició!


L´únic fallo de l´organització va ser aquesta cruïlla on a part de jo s´hi va perdre mes gent, i l ´horari, ja que van tardar 50min mes del previst a entregar els premis.

Felicitar a la Dolça per la seva carrera i el seu 5e lloc. I a Sergi Casas per la victorià, que se´n va a casa amb 2 paletilles!!

I en conclusió, un bon entreno, a un magnific circuit amb vistes increïbles, i ara a seguir entrenant que ens veiem diumenge que ve a Alforja!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada