30 d’ag. 2011

Cursa de Muntanya d´Alforja


Diumenge passat tocava anar a la cursa de muntanya d´Alforja, una cursa que forma part del
circuit del baix camp.

L´inteció era tornar a probar sensacions, com ja vaig fer a la transllena i faré a Capafonts. Però a la linea de sortida les intencions no valen, es surt a donar el màxim dins les possibilitats.

La sortida va ser ràpida, i el Sergi Casas, Adrià Bosch i Jorge Estevez es van posar davant imposant ritme, jo amb Biel, Dani, Xavi i altres ens quedavem darrere al nostre ritme.

Vaig agafar un ritme còmode pel pla, i en comensar la pujada Jorge i Adrià van perdre Casas i jo em vaig enganxar a ells, la cosa anava pujant i jo juntament amb Adrià pujavem relativament còmodes a un bon ritme, pero al km5 mes o menys, vaig tornar a notar el poc entreno a les cames, que es comensaven a buidar ràpidament. Vagi anar fent com vaig poder fins al punt mes alt de la cursa, sempre mantenint la 2a posició, que perillava ja que l´Adrià venia per darrere com un tiro.


En coronar el punt mes alt, tocava disfrutar i acavar de rematar la feina! Vaig fer una bona baixada pels corriols, em sentia ràpid i disfrutava a cada tram perillós. Tot i que a falta de 4km una pista forestal que anava baixant però no massa em va fer patir de cames, fins arrivar al poble on tenia la linea de meta que atravessava en 2a posició amb un temps de 1h 7min 23seg.


El circuit magnific amb molts km per corriols, algun tram tècnic on disfrutar i bones vistes. Molt bona organització i bon ambient.


Classificació:

1er: Sergi Casas

2n: Eloi Borràs

3er: Adrià Bosch

4rt: Jorge Estevez

5è: Xavi Prim


9è: Biel Secall

13è: Dani Duran



Els Borges en top ten, i he conegut un posible company d´aventures, l´Adrià, jove atleta de 20 anys que va fer una gran cursa! Ens veiem al TAGA !!!



Ara toca seguir entrenant, i diumenge que ve al meu poble!! cursa de muntanya de l´Ermita de Barrulles, Capafonts ! Animeu-vos!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada