8 de nov. 2011

Montserrat Nord 2011


Bones companys, aquest passat diumenge es disputava l´última prova de copa catalana de curses de muntanya, la Montserrat nord. Un dia plujós i lleig, però que també dona el seu què a aquest tipus de curses. Per culpa de les pluges el recorregut s´allargava de 22 a 27km, i augmentava una mica el desnivell acumulat, però res pot frenar les ganes de córrer dels que ens trobàvem a la línia de sortida.


Si a la línia de sortida feies un cop d´ull podies veure el nivellas que hi havia en aquells pocs metres quadrats, i entre ells també podies trobar a Biel Secall i Jordi Toda! Un plaer haver pogut disfrtuar de l´ascensió a sant Jeroni amb vosaltres :D.

La part de pujada tindre dos parts, la primera vaig poder gaudir d´unes magnifiques vistes quan pujàvem per carenes i poder córrer amb els dos companys d´equip, l´altra part comença quan intento canviar el ritme per no perdre pista als meus rivals, es allà on sento l´avis de l´iquiotivial, molèstia que no marxarà fins el final.



La veritat es que ho veia negre, per moments no trobava sentit a la cursa, no corria a gust i quedava molt per el final. Però havia d´acabar la cursa per puntuar a la Copa Catalana, i la decisió final va ser tirar endavant, un cop coronat el cim començava la baixada, lloc on la molèstia cada cop anava a més.

És aquí on kilian Jornet i el seu llibre fan mal, començava una lluita mental entre plegar, seguir corren i córrer encara més ràpid. Feia molt de mal, els dos isquiotivials pujaven però s´havia de seguir corrent, si no guanyava els meus rivals com a mínim guanyar-me a mi mateix.

En aquest tema estic contentissim amb mi mateix, la meva victorià era arribar a meta, i la vaig aconseguir!! En arribar de l´únic que tenia ganes era de plorar d´emoció i així va ser, encara ho he d´explicar a l´iliane que em va preguntar perquè plorava i li vaig dir que ja ho explicaria hehe.

Al final entrava 40è de la general, 4rt Sub-23 i el més important puntuant per acavar la copa en 2a posició sub-23!


Un cop acavada aquesta cursa només queda fer la valoració i pensar en els pròxims objectius...

Queda felicitar a l´Adán Casado, per la victòria a la cursa i així aconseguir la victòria a la Copa Catalana!! Vas fotre un carreron crack, de ben segur que estan jo en bones condicions m´hagueres fotut un bon repàs! 10ª posició general es una burrada! Ara a seguir endavant amb la temporada d´hivern i com ja et vaig dir t´espero l´any vinent a les línies de sortida! Es tot un plaer córrer amb i contra tu! ;) Felicitats de nou per la temporada!!

Donar gràcies al Borges Trail per acollir-me al seu equip i donar-me la possibilitat de córrer amb ells, he defensat tot el que he pogut els colors de l´equip, i si em doneu l´oportunitat donaré el màxim de mi la temporada següent!! Gràcies de veritat!!

Tothom sap que els ànims son un plus de força quan un va minvat, per això també vui donar gràcies a la Marga i el Sergi Tous per una part i l´Enric Menero per l´altra pels ànims duran aquesta última carrera! Que sapigueu que amb quatre crits ompliu un cos de força!

Ara li toca al Jordi Toda, el mister!! Gracies pels entrenaments, per dedicar temps de la teva vida personal a fer entrenaments per un tirilles com jo, per acompanyar-me a la majoria de competicions i pels ànims que em dones!! De tot cor!! I m´agrada quan dius que trobaré un entrenador mes bo que tu.... Dubto que algun altre entrenador em deixi fer el que em dona la gana.. hehe. Això si, si algun dia te´n canses de mi, m´avies!!

I pel que fa als resultats:

Biel !! carreron a Montserrat, 3er de la categoria i 3er a la Copa!! Genial. L´any que ve més i millor. N´estic segur.

Genia, pel que tinc entès cada any per tu es una bona temporada!! i aquest també ho ha sigut!! Podi a la Copa!!

Jordi s´estrena, agafa la samarreta del Borges i es llueix! Quin carreron! L´any que ve ja em puc preparar, em faltaran cames per córrer!! Benvingut al mon de l´alta muntanya :) aquí també tens un lloc i pots donar molta guerra.


Ara em toca descansar i pensar en el futur, de moment les bambes ja van de camí , i el Just les portarà a la botiga per posar-hi unes raquetes, gràcies a tu també!!

Disfrutaré d´unes setmanes per capafonts fent rutes amb btt, i alguna petita travessia corren que tenia ganes de fer. I si tot va be, més d´un cim amb els esquis als peus.

Us mantindré informats!


Salut família!

2 comentaris: