10 d’oct. 2011

Cursa de Muntanya de Tivissa


El diumenge dia 9 d´Octubre, uns quants borgetis ens reuníem a Valls per agafar el cotxe direcció a Tivissa, on es celebrava la 6a cursa de Muntanya de Tivissa. En arribar allà una fresqueta que tothom estava esperant després de l´estiu que em passat, i un molt bon ambient.

Allà ens vam reunir Biel, Octavi, Ramon, Genia i io, que érem els Borges que pendriem sortida. La cursa es plantejava dura i després de la molèstia a la cintura i unes setmanes sense entrenar massa bé, vam decidir sortir a fer els 2 primers pics amb el Biel i veure les sensacions que tenia.

La sortida va ser ràpida, ja que al cap de mes o menys 1km passava de pista a sender i es feia un embut, Biel i jo ens vam col·locar sobre els 20 primers, i vam agafar un bon ritmet cara amunt.



Ja a la pujada del 2n pic vaig veure que anava molt be de cames, i a falta de pocs metres pel cim vaig decidir acostam al grupet que portava davant, on es trobava Adán Casado, el meu “rival” en categoria Sub-23 amb qui tenia ganes de córrer, ja que al TAGA va fer una gran cursa i no el vaig poder seguir cara amunt, vam formar un grupet de 4 corredors i junts vam anar fent la cresta, amb molt de vent però molt bones vistes i els senders tècnics. Perfecte.



Va ser a la baixada del 3er pic on vaig veure que anava treien distancia als meus companys de carrera i aprofitant que encara em veia prou be de cames, vaig decidir marxar sol cap a l´ultim pic. A la part final d´aquest vaig trobar Eduard Solà, gran atleta de muntanya, que em va donar motivació per apretar un pel mes els cargols i disfrutar de l´ultima baixada cap al poble. Al final passem la meta en 9a posició general i 1er Sub-23. Molt content i molt bones sensacions.

En resum una gran cursa, molt dura i tècnica, però una de les millors o la millor cursa de muntanya que he fet. Perfecte senyalització, molta col·laboració repartida per tot el circuit i molta gent animant.

Felicitar a tots els Borges que van córrer pels seus resultats, a tots se us va veure molt contents a l´arribada per la cursa que havíeu fet. :D

Donar gràcies al Jordi i Marta per vindre a veurem després d´haver fet festa nocturna i aixecar-se ben d´hora!

I a tots els Borges pel dinar! Tenia ganes de conèixer l´equip i poder compartir impressions amb vosaltres.

Ara toca seguir treballant per l´última cursa de la Copa Catalana, Montserrat Nord !

Salut i a córrer

1 comentari: