9 de maig 2013

Cursa per muntanya Sant Amand, Ripoll

Porto uns dies canviant el perfil del blog, i avui m´he decidit a actualitzar-lo. Espero seguir escrivint per aquí i  explicar les sensacions al llarg de la temporada. Que per cert, aquest any pinta bona :D

Aquí va la 1ª :

Dissabte vespre em plantava a Ripoll, on havia quedat amb el David Uroz i la Carmina, per fer un bon sopar i a dormir ben d´hora! Moltes gràcies per deixar-me dormir a la furgo, cada cop veig mes que m'he n'he de comprar una... heheh

Em vaig llevar molt bé, tranquil i amb moltes ganes de córrer. Escalfem enmig d'un ambientàs i ens posem en línia de sortida. Surto a ritme bo i al davant, pujar i baixar no es el perfil de cursa que més m'agradi, i decideixo aprofitar allà on pugui córrer per compensar el que perdré després on pugi fort.

Però la sorpresa estava per venir, corria a un ritme alt i amb comoditat, i fa fatiga tardava a arribar. Vaig pujar a un ritme bo, i no m´ho esperava. Pujàvem amb Marc Valdés, Diego Cardozo, Jordi Massaguer i Mikel Besora en categoria Sub 23, quines carreres ens esperen aquest any!! Coronava 3er, i amb les cames encara amb algo de reserva, apreto la 1ª baixada tècnica i enganxo al Jordi, que baixa amb problemes al genoll, ànims amb la recuperació. I continuo apretan avall fins que se'm torça una mica el turmell... Fico cap i decideixo acabar la cursa a un ritme bo però sense pendre mal.

Al final 2on a la categoria i 14e general, molt content amb el resultat i encara més amb les sensacions :D 

Ara toca seguir endavant que la temporada es llarga!

Eloi

1 comentari: