13 de maig 2013

Cursa per muntanya Vilaplana- Mussara.

Ahir diumenge vaig anar a Vilaplana, on es disputava la 6ª cursa per muntanya Vilaplana - La Mussara. Fins allà ens vam desplaçar el Dani el Linus i jo, representant el CEM Capafonts.

Vam escalfar amb el Dani, i ell es va ressentir del turmell i va decidir no córrer, molts ànims!
Em vaig situar a la línia de sortida, amb la intenció de sortir davant a donar-ho tot. Vam sortir 3 a davant, i al cap d´uns 3 quilometres Miquel es quedava una mica despenjat. A la 1ª baixada vaig poder treure una mica de distància al 2on, i així, amb molt bones sensacions de cames, poder coronar en solitari a punt més alt, la Mussara.

A partir d´allà, al veure que havia tret alguns minuts al 2on, vaig decidir baixar a un ritme alt però sense prendre riscos.


Amb 1h 15 min vaig aconseguir arribar a Vilaplana en 1ª posició absoluta. Molt content del resultat i molt més de les sensacions i la progresió que estic notant.

Podi:

1er Eloi Borràs
2on Mikel Besora
3er Javier Heras

Donar gràcies a la famili que em van venir a animar i a l´Aleix, Montse i Dani que també estaven a la Mussara per donar suport.



Ara toca descans de competició, però seguirem entrenant que tenim una temporada llarga i prometedora.

Salut companys

Eloi

1 comentari: