16 de jul. 2013

Cursa de muntanya de Capafonts, Memorial Sònia Pifarré.

Aquest passat diumenge em tocava córrer a casa. Es disputava la 7a cursa de muntanya de Capafonts. Amb dos circuits, un de 10,400km i un de 21,250km.


Després de dies de reflexió vaig decidir apuntar-me a la llarga, tot i que no les tenia totes de poder aguantar un ritme per estar al davant. A les 9h es donava la sortida, després de donar una volta al poble ja agafàvem pista, amb un ritme suau però ja agafant posició. Ràpidament es va formar un grupet al davant, amb Pijuan, Gerard i jo, i vora el quilòmetre 7 ens quedàvem Pijuan i jo al davant.


 Jo a partir del km 10 començo a notar falta de quilòmetres a les cames, i Pijuan l´entrenament del dia anterior, ja que pujava a preparar Copa d´Espanya. Els dos anem resseguint el cingle fins arribar sota la foradada on ens atrapa el Javier Heras. Des d´aquest punt seguim els 3 fins el quilòmetre 15, on Javier Heras marxa sol davant, jo em quedo bastant clavat i Pijuan puja darrere meu i m´atrapa al punt mes alt. Cap dels dos està massa fi, i decidim baixar a un ritmet bo, però sense arriscar fins a meta. Molt content del ritme i de la cursa entrem en 2a posició.




Al final la cosa queda així:

1er- Javier Heras, (La Sportiva) 1h 51min 32seg
2on- Eloi Borràs (CEM Capafonts) 1h 53min 29seg
3er- Josep Mª Pijuan ( Borges Trail- AAEET) 1h 53min 30seg
4rt- Gerard Anton (Trail Tarraco) 1h 56min 25seg
5e- Aleix Toda (C.E L'Areny Mont-roig) 1h 58min 12seg




Molt content de poder seguir enduent-me el memorial cap a casa, i donar les gràcies a la gent que m´anima a entrenar, competir i seguir endavant.


Ara a preparar la pròxima!!

1 comentari: