20 de gen. 2014

La Feréstec 2014

Ahir diumenge 19 de Gener em vaig desplaçar a Prats de Lluçanès, on es disputava la cursa de muntanya La Feréstec. Una cursa amb un total de 12km i 380+.

A les 10h del matí es va donar el tret de sortida a la que seria una cursa ràpida, on si no t´espavilaves a la sortida et podies quedar ben penjat!

Els primers quilòmetres van ser molt ràpids. Em costava molt agafar el ritme pel que fa a respiració, i no anava gens còmode. Un grup de 4 corredors va anar agafant distància i jo vaig decidir quedar-me un pel mes endarrere, ja que no em veia en condicions de córrer al seu ritme.

Cap al quilòmetre 4 ja em vaig començar a trobar molt millor, i podia portar un ritmet alt amb comoditat. D´aquí que corrent juntament amb en Raul Rota, vam anar caçant un parell de corredors que se'ns havien escapat.


La segona part de cursa la vaig gaudir molt, amb uns puja/baixa per senders de la zona, molt trencacames i patinosos... a més dificultat mes diversió heheh

Al final va ser en tocar asfalt a falta de 500m per meta, que els meus bessonets em van avisar de que anàvem ràpids, i quan el Raul va fer el 1er canvi de ritme em vaig quedar allà ben trencat. Vaig intentar seguir-lo per disputar-li un sprint, però no hi va haver manera. Els bessons es van agafar festa, i jo vaig començar a dialogar amb les rampes hehe.

Al final vaig entrar a meta en una 6a posició general. Molt content de la cursa que havia fet, amb molt bones sensacions, i el mes important, amb ganes de seguir entrenant per córrer més, i més ràpid!!

Classificació:

1r Josep Viñas 47:16
2n Gabriel Crosas 47:56
3r Marc Caros 48:14
4rt Marc Traserra 48:39
5è Raul Rota 50:07
6è Eloi Borràs 50:10


Felicitar a l´organització, i dir que es una molt bona cursa, molt maca i amb trams tècnics dels que agraden. L´apunto de cara a l´any que ve!!


Saluuut

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada